Platnost od: [Datum]
Provozovatel služby (dále jen "Provozovatel"):
Název/Jméno: [Jméno a příjmení / Název společnosti]
Sídlo: [Adresa sídla]
IČO: [IČO]
Kontakt: [Kontaktní e-mail]
Provozovatel není plátcem DPH.
Klient: Fyzická nebo právnická osoba, která si objedná Službu prostřednictvím online Dotazníku (dále jen "Klient").
Tyto Obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují smluvní vztah mezi Provozovatelem a Klientem při poskytování služby "Sebeurčení" (dále jen "Služba").
Služba "Sebeurčení" je placenou odbornou službou. Cílem Služby je poskytnout Klientovi odborný podklad ("Protokol o posouzení") pro jeho interní rozhodování o povinnostech vyplývajících ze zákona o kybernetické bezpečnosti (implementace směrnice NIS2).
Služba za cenu uvedenou v Článku III. zahrnuje následující kroky:
a) Vypracování podkladů:
Poskytnutí přístupu Klientovi k dynamickému online dotazníku (dále jen "Dotazník").
Analýza informací poskytnutých Klientem v Dotazníku ve spojení s daty z veřejně dostupných rejstříků.
Vypracování písemného "Protokolu o posouzení", který slouží jako podklad pro konzultační hovor.
b) Konzultační hovor:
Následný telefonický hovor s expertem Provozovatele v délce do 30 minut.
Cílem hovoru je ověření klíčových informací z Protokolu, doptání se na specifický kontext podnikání Klienta a zodpovězení jeho dotazů.
Na základě informací z hovoru je Protokol finálně upraven a doručen Klientovi.
Služba explicitně NEzahrnuje:
Podrobnou implementační asistenci (např. tvorba interních směrnic, konfigurace technologií), která je předmětem Fáze 3 a je poskytována na základě samostatné dohody.
Poskytování závazného právního poradenství. Protokol má povahu odborného doporučení.
Jakékoliv úkony jménem Klienta vůči státním orgánům (např. provedení registrace u NÚKIB).
Objednávka: Objednávka Služby je vytvořena Klientem prostřednictvím vyplnění a odeslání online Dotazníku dostupného na webových stránkách Provozovatele.
Uzavření smlouvy: Odesláním Dotazníku Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a se Zásadami zpracování osobních údajů a že s nimi souhlasí. Smlouva o poskytnutí Služby mezi Provozovatelem a Klientem je uzavřena momentem odeslání Dotazníku.
Cena a platební podmínky:
Cena za Službu je stanovena na 1.500 Kč.
Provozovatel není plátcem DPH. Cena je konečná.
Faktura se splatností 7 dní bude zaslána Klientovi elektronicky společně s finálním Protokolem o posouzení po uskutečnění konzultačního hovoru.
Provozovatel se zavazuje kontaktovat Klienta s návrhem termínu konzultačního hovoru do 3 pracovních dnů od odeslání Dotazníku Klientem.
Finální Protokol o posouzení bude Klientovi doručen elektronicky do 2 pracovních dnů po uskutečnění konzultačního hovoru. Momentem odeslání finálního Protokolu se Služba považuje za dodanou.
Provozovatel se zavazuje:
Poskytnout Službu s odbornou péčí a v souladu s popisem v Článku II.
Zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozví v rámci poskytování Služby.
Dodržovat Zásady zpracování osobních údajů.
Klient se zavazuje:
Poskytnout v Dotazníku a během konzultačního hovoru pravdivé a úplné informace.
Uhradit cenu za Službu v termínu splatnosti.
Klient bere na vědomí, že Služba má povahu odborného doporučení založeného na informacích dostupných v době jejího poskytnutí.
Finální rozhodnutí o registraci a plnění povinností dle zákona o kybernetické bezpečnosti je plně v odpovědnosti Klienta. Provozovatel nenese odpovědnost za případné škody vzniklé na základě rozhodnutí (či nečinnosti) Klienta učiněného na základě poskytnuté Služby.
Tento smluvní vztah se řídí právním řádem České republiky.
Veškeré spory budou řešeny primárně dohodou. Pokud k dohodě nedojde, budou spory řešeny příslušnými soudy České republiky.
Provozovatel si vyhrazuje právo tyto VOP v přiměřeném rozsahu změnit. O případné změně bude Klienty informovat na svých webových stránkách.
Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem [Datum].